Упутство за рад са алатима за Online наставу на Факултету безбедности

Овим путем обавештавамо студенте да ће се Online настава на Факултету безбедности обављати на следећи начин:

  • коришћењем e-FB портала ( Moodle платформа) где ће предавачи креирати курс за сваки свој предмет ради постављања радних материјала, презентација и др. као и обавештења и линкове за видео предавања.
  • видео предавања ће се обаваљати коришћењем Cisco Webex Meetings платформе
  • сва предавања ће бити организована у складу са распоредом предавања који је објављен на сајту Факултета безбедности.

Да бисте били у могућности да пратите Online видео предавања, потребно је да инсталирате програм за рад са Webex Meetings апликацијом.

На порталу fbbgacrs.webex.com се налазе сви линкови потребни за инсталацију пратећих програма:

  • Wебеx Meetings десктоп апликација или
  • Wебеx Meetings web апликација (инсталација plugin-ова за популарне browsere) или
  • iOS и Android апликације за мобилне уређаје.

Препоручује се инсталација Wебеx Мееtings за десктоп кликом на „Download“ дугме испод наслова „Webex  app„.

 

 – за увећан приказ кликнути на слику –

Студентима је на располагању могућност да се бесплатно региструју као Free Webex User но због једноставије процедуре препоручујемо коришћење апликације без регистрације сходно упутству у наставку које омогућује приступ видео предавањима.

По инсталацији Wебеx Мееtings за десктоп апликације, по њеном првом покретању на екрану се појављује следећа слика:

Кликом на дугме „Use as guest“ долазите до следећег приказа:

Сада је потребно унети име и презиме, Вашу e-mail адресу те кликнути на дугме „Continue as guest„, након чега се појављује форма као на слици у наставку:

Свако наредно покретање Webex Meetings апликације ће Вас директно довести до горњег екрана тј биће запамћено Ваше име и e-mail адреса коју сте претходно унели, зато пазите да та тражена поља исправно попуните!

Сада када желите да се прикључите неком Online предавању, треба само да унесете ID предавања у поље „Enter meeting information“ и притиснете Enter типку на тастатури.

У оквиру Обавештења за сваки предмет на e-FB платформи биће постављен Wебеx Мееtings Personal Room Number односно ID предавача за дати предмет.


Приликом уписа на основне академске  студије Факултета безбедности, сваки студент је био дужан да достави податак о својој e-mail адреси. У току дана 01.10.2010. године, на дате e-mail адресе, студенти ће добити e-mail са креденцијалима за приступ e-FB (e-fb.fb.bg.ac.rs) порталу до којег се може стићи и кликом на линк на насловној страници сајта Факултета:


након чега се отвара почетни екран e-FB платформе, где је потребно да кликнете на пријављивање и потом унесете Ваш број индекса (уместо „/“ уносите“-„) и добијену иницијалну лозинку:

– Кликните на слике за увећани приказ –

По првом пријављивању, систем ће тражити да одмах промените лозинку те унесете неку Вама лакшу за памћење уз поштовање сигурносних мера за избор лозинке (велика/мала слова, бројеви, дужина и др.).

По успешној пријави на e-FB плпатформу, имаћете приказ као на слици где је са леве стране главни мени за навигацију у систему:

За одјаву кликните на икону у горњем десном углу:

За Moodle који је основa e-FB платформе, уколико желите детаљније да се упознате, можете лако наћи туторијале на YouTube-у као и разна упутства у .pdf формату на Интернету.